Юлианна Караулова: "От група "5sta Family" си тръгнах обидена"

Випускницата на "Фабрика за звезди", бившата солистка на "5sta Family" Юлианна Караулова преди по-малко от година реши да започне солова кариера,записвайки песента "Ти не си такъв" («Ты не такой»).За кратко време певицата издаде няколко песни, които станаха истински хитове.В следващото интервю певицата разказва за своето напускане на групата и успехите на соловата си кариера.

В: Очаквахте ли такъв успех като самостоятелна певица?

Ю.К.: Преди по-малко от година реших да започна да пея самостоятелно, но никога не съм си представяла, че толкова бързо всичко ще се получи. Навярно никой не е очаквал такъв резултат. Когато стартирах, приех огромен риск.Ако ми бяха казали че ще пусна толкова песни и клипове за такъв кратък срок, изобщо нямаше да повярвам. Признавам си, че морално не съм подготвена за такъв екстремен скок в кариерата ми. Смятах ще трябва да мине поне една година, а успеха дойде твърде рано. Но съм много радостна.


В: По-лесно ли е да се работи самостоятелно или с колектив?

Ю.К.: Навсякъде си има своите нюанси, плюсове и минуси. В "5sta Family", аз не бях главаната, а само изпълнител. Разбира се учасрвах във взимането на решения но все така, не много неща зависеха от мен. Сега ситуацията се промени - аз продължавам да работя с екип, но аз съм лицето на този екип. Отговорността пред публиката е само моя, нмо това не ме плаши.

В.: Как приемат колегите ти твоята солова кариера?

Ю.К.: За тях това мое решение беше очаквано. Дойде време когато нашите виждания по отношение на творчество, бизнес се разминаха.Ясно беше, че няма как да намерим общ език, гледаме по различен начин на всеки материал, дори и на начина по който трябва да излезем на сцената. Тогава реших да си тръгна.  разбира се предупредих ги по-рано, за да ми намерят заместничка и работата на групата да продължи.

В.: Поддържате ли отношение с колегите си от групата? Те радват ли се навашите успехи?

Ю.К.: Надявам се да се радват.Когато хората се разделят, винаги всичко е сложно и болезнено. При нас всичко беше толкова прекрасно, че ако не бяха колегите ми от "5sta Family", не би било хубаво и сега. Както винаги при една раздяла имаше обидени, но измина достатъчно време, за да забравим за всички недоразумения. Следя техните успехи и много се радвам . Няма да ви лъжа че с бившите ми колеги често се чуваме по телефона и общуваме. Не сме се разделили като врагове.

В.: Как се отнасяте към това, че на вашето място в "5sta Family" дойде Лера Козлова?

Ю.К.: Лера е много мило момиче. С нея се познавах от преди да влезе в "5sta Family". Тя е много скромна. Друго момиче щеше да се стреми да стане лидер в групата, но тя не го прави. Естествено ние сме репетирали заедно. Но винаги когато дойде нов човек в групата, тя се освежава.

В.: Как се справяте със стреса при такъв наситен работен график?

Ю.:К.: Не мисля, че се стресирам Това което върша ми носи удовлетворение. Естествено уморявам се, не си доспивам, просто малко ми е тежко физически. Но когато си мотивиран, ноже да изтърпиш някои моменти, щом осъзнаваш защо работиш.

В. Помага ли ти това че работите заедно с Андрей Черный - твоят възлюбен?

Ю.К.: Разбира се за мен е важно, че някой те поддържа и вярва. Когато нещо не се получава, любимия човек те държи за ръцете. Но ми е по-приятно, защото той разбира с какво се занимавам и защо се прибирам толкова късно. Знае че това е живота на музиканта.

В.: За какво спорите?

Ю.К.: Както при много други хора караме се за някои битови неща. Все пак ние сме обикновени хора.

В.: Имало ли е случаи, когато му се е налагало да те защитава от ухажьори?

Ю.К.: Нормално е мъжете да ревнуват. но негвота ревност е адекватна, той не вдига скандали. Но не му давам поводи за това. Има такива фенове които глобално нарушават зоната на комфорта и личното пространство, но до скандали не се е стигало.

В.: Сватба планирате ли?

Ю.К.: Това са наши лични отношения и не искам да говоря за тях.

В.: Много артисти желаят да станат по-красиви, ползвайки услугите на пластчини хирурзи. Вие искате ли да поправите нещо по своето тяло?

Ю.К.: Като всяка девойка имам комплекси, но се старая да не им обръщам внимание. Но да легна на операционната маса не искам - просто се страхувам! Не съм против пластиките, но да е в рамките на разумното. Да девойките раста, остаряват и е нормално да коригират нещо по своите тела, но трябва да го правят с мярка. Уголемените устни ми се струва, че не изглеждат естетично. Но аз никога не осъждам това, че девойките искат да се чувстват красиви и сексуални.

В.: Как се поддържате в Тонус? Спазвате ли диети?

Ю.К.: Постоянно спортувам и изобщо водя активен начин на живот. Престанах да консумирам вредни храни още от периода на "Фабрика на звездите" - отказах се от шоколадовите изделия, не ям много сладко, старя се да пия много вода. Един път в месеца ходя на козметик, но и в домашни условия се опитвам да си угаждам.

Коментари