Измина повече от година, откакто Светлана Лобода емигрира от Русия


Светлана Лобода

Измина една година, откакто една от най-известните руски поп икони Светлана Лобода се пресели в чужбина. Певицата, заедно с дъщерите си, се е установила в Латвия. Изпълнителката на хита „Моите очи” разказа дали съжалява, че е скъсала завинаги връзките си с Русия.

Веднага след началото на войната в Украйна Светлана Лобода разкритикува действията на руските власти и емигрира в Латвия. Звездата не съжалява за решението си, а напротив, радва се, че е изпратила децата си в чужди училища и си е купила къща на морето.

На изпълнителката е забранено да влиза в Русия, а и Светлана няма да предаде украинския народ. Както уверява Лобода, тя няма да направи концерт в родната си Русия, независимо колко ще ѝ платят.

Светлана Лобода със семейството си


„Много се гордея със себе си, с моя избор. Никой не ме е карал да си тръгвам. Имаше хора, които казаха: „Ще направим всичко, за да се почувстваш като кралица. Ще платим колкото трябва, просто остани." Но защо са ми нужни всички тези малки неща, ако имам сърце, душа, семейство, моя страна, моето семейство “ -  каза 40-годишната изпълнителка.

Светлана Лобода не крие, че преместването не е било лесно, но си е заслужавало. Сега певицата активно обикаля градовете на Европа и записва нови песни.

„Хората ме питат какво мисля за мирните хора, но не искам да обсъждам нищо. Не искам да съдя никого. Всички сме равни пред Бог. Ще дойдем „там“ и ще стане ясно кой какво е направил, кой на кого е помогнал и кой на чия страна е бил. Не общувам с никой от колегите си. Кръгът ми се стесни до семейството ми. Да, боли ме от много неща, но разбирам каква е ситуацията в Русия “ -  сподели Лобода.  

Коментари